Old Man Cake (The ya'll win mix)

from by Arsun F!st

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

lyrics

Chorus (2x's)

Verse 1:
Watch the cycles of the moon embody the heart of the boom/
in my Duval mood when i cypher the block smooth/
stop hustling backwards...you askin' me to battle like i need that shit/
i don't like ya'll enough to write for weeks and do research/
so keep my name out yah post nigga it don't work/
i will never get mad and hype and then jump in...
i'm too busy laughin' at the actions of "grown men"/
got a lot to say when they be hatin' on facebook/
see me in the crowd---walk away cuz they been shook/
call me an old head...like that's gonna hurt my feelings...
longevity is king so you acknowledging realness/
(huh)
you just easy food...i rather fight for my meal cuz there's honor to chew/
i took a peek at you and saw a Pokemon card...
niggas ain't hard they just balls on a frog--can't see'em at all but you know that they there/
irritating as fuck...buzzing in your ear/
it's loud and clear how you doing it wrong...i just had to vent so i wrote this song....(yeah)
Chorus (2x's)
Verse 2:
Rappers pull strings but forget that i'm Geppetto ...
i gave you puppets life now it's time for me to let go/
you frozen huh?...my flows are numb...i drop bars and watch the weak minds run/
and that's my story in Duval...love me or hate me i'm not runnin' so if you owe then pay me/
it's really simple how i livin' my life...but instigators need work so they try to get me hype/
in the hopes that i'll fight and pop off on the mic...but i'm past that right?!...so just dim that light/
in the shadows i reside and keep the energy alive...
i am just one man who's soul will never die/
my pen moves with the passion of patient people...
watch me creep and delete you/
this is'ah preview...kinda like tint that's see through...
niggas claim king but their crown ain't equal/
Chorus (1x)
At this point i'm just going with the flow...
i got 4 albums out and nobody really knows/
it's mostly my fault because the label didn't push it...
and i didn't push the label...at the time i was stable/
i thought it would happen naturally and be organic...
when the label folded all that love became panic/
my ASCAP check got smaller every quarter...
no pre orders...interviews with blog reporters/
no appearances...people thinking i fell off...i was inclined to agree but dammit i'm still raw/
so i connected with Stillwater and P.Locke...
Steam Mechanics...architects on these city blocks/
Duval...i'm just speaking from a place that's surrounded by truth and has no time to waste/
so appreciate the clarity i'm bringin'...if you rather not listen then i'm grateful for the visit/
i'm smart enough to know everybody won't like me...
but for the ones that do move closer on the downbeat...
move closer on the down beat...
and then freeze...
(drums drop...fade out)

credits

from Hamster Wheel (A mixtape​.​.​.​sorta), released January 2, 2014

tags

license

all rights reserved

about

Arsun F!ST Jacksonville, Florida

Currently residing in Jacksonville, FL Arsun has become part of the Nerdy South Collective and an active member of the Lyricist Hour show created by Willie Evans Jr. and hosted by Mas Appeal and Mal Jones.

contact / help

Contact Arsun F!ST

Streaming and
Download help

Redeem code